Alltid fri frakt Sverige/Danmark

 Snabb leverans (2-4 dagar)

 Butik/Lager i Motala

FRÅGOR OCH SVAR (FAQ)

Fråga 1. När får ni min beställning?

Din beställning får vi när du klickar på ”Köp”-knappen och gör en betalning. Du får en bekräftelse via e-post om leveransen.

 

Fråga 2. Vad ska jag göra om jag inte hittar information jag behöver i varans beskrivning?

Skriv ett mejl till oss på info@puskupusku.se och vi svarar inom en arbetsdag.

 

Fråga 3. Vad ska man göra om informationen i varubeskrivning inte är samma som på andra webbsidor?

Skriv gärna ett mejl till oss på  info@puskupusku.se, vi kollar upp informationen och svarar inom en arbetsdag.

 

Fråga 4. Kan man diskutera priset?

Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder ett bäst pris, men om du vill köpa fler än 5 stycken, kan du mejla till  info@puskupusku.se och vi återkopplar till dig med bästa prisförslag utifrån antalet varor.

 

Fråga 5. Hur kan jag betala för sittsäckar?

Du kan betala med visa/mastercard , direkt via swedbank, Swish eller Klarna faktura. 

 

 

Fråga 6. Kan man betala för en vara som sedan levereras till en annan person?

Ja. Ange bara den rätta adressen som varorna ska levereras till (ange detta gärna under fliken ”Andra kommentarer“ också).

 

Fråga 7. När börjar ni handlägga order?

Om du betalar via internetbanken, sätter vi igång med ordern direkt efter att vi får betalningen. Det brukar inte ta mer än en arbetsdag.

 

Fråga 8. Vilka uppgifter krävs för en faktura?

Vi behöver ett företagsnamn, företagsnummer, Moms-nummer och adress.

 

Fråga 9. Hur får man en faktura för varorna man har köpt?

Fakturan får du till mejladressen du angivit samma arbetsdag som din beställning skickas iväg. En digital faktura fungerar också som garantikort.

 

Fråga 10. Kan ett företag/kommun köpa era varor? Skriver ni fakturor?

Ja, svenska och norska företag/kommun kan köpa våra varor.

 

Fråga 11. Är era priser inklusive moms?

Ja, alla våra priser visas inkl. moms och leverans i Sverige. 

 

Fråga 12. Vart kan Pusku pusku leverera varor?

Puskupusku.se levererar varor i hela Sverige utan extra kostnad. För leverans utomland kontakta oss via e-post.

 

Fråga 13. Hur lång tid tar det att leverera varor?

Beräknad leveranstid anges för varje enskild vara, vid modellens FÄRG (under bilden). Lagervaror leveranstid är 2-5 dagar. Ej lager 1-2 veckor.

 

Fråga 14. Kan man hämta varor själv?

Än så länge finns denna möjlighet inte.

 

Fråga 15. Kan ni leverera varan tidigare än det är angivet på Puskupusku.se?

Varans leveranstid beräknas automatiskt. Vi kan inte förkorta den.

 

Fråga 16. Jag vill ange extra uppgifter vid beställning (portkod, anvisningar för bud, mm.). Var kan jag göra det?

I varukorgen där du anger ditt namn under fliken”Andra kommentarer” längst ner.

 

Fråga 17. Kan jag avbeställa varor?

Svar: Ja. Det kan du göra via e-posten info@puskupusku.se

 

Fråga 18. Kan man titta på sittsäckar som man är intresserad av? Har ni en affär?

Sittsäckar kan man titta på på PuskuPusku-kontoret i Motala, men man behöver bestämma besökstiden innan. Följ våra nyheter – vi är med på många mässor.

 

Fråga 19. Vad har ni för arbetstid?

Pusku pusku arbetstid i Motala är följande: I - V 08:00 - 18:00

 

Fråga 20. Kan jag beställa varor via telefon?

Nej, tyvärr. Via telefon kan du få information, medan alla beställningar görs via webbshopen 

 

Fråga 21. Jag vill avbeställa nyhetsbrevet. Hur ska jag göra?

Klicka på länken längs ner i ett nyhetsbrev som du fått - „Avbeställa nyhetsbrev“.

 

Fråga 22. Vad betyder SKIN/yttersäck?

SKIN/yttersäck – det är sittsäckens ytterpåse (den som är av sittsäckens färg). Det finns inte några plastkulor eller innerpåse i den.  SKIN/yttersäck köper man oftast  när man vill byta sittsäckens yttepåse.

 

Fråga   23. Kan man hyra saccosäckar?

Ja, all information om sittsäckar hittar du här: https://www.puskupusku.se/sittsackar-hyra.html   

 

Fråga   24. Man man trycka en logotyp på sittsäcken?

Ja, all information om broderi eller tryck på sittsäckar hittar du här:

https://www.puskupusku.se/saccosack/saccosack-med-tryck/

 

 

Fråga 25. Var ska jag vända mig till om sittsäcken gått sönder?

Skriv gärna ett mejl till  info@puskupusku.se och vi återkopplar till dig med all information. Mer om garantier kan du läsa här:

 

 

Fråga 26. Finns det garanti på era varor?

Alla varor som säljs på www.puskupusku.se har samma garantier som i vanliga affärer. 

 

Garanti

  • På våra sittsäckar ger vi 12 månaders garanti från och med inköpsdatum. Garantin gäller inte för mekaniska skador som uppkommit på grund av felaktigt bruk.
  • Garantin omfattar brister på produkternas kvalitet som är Försäljarens fel.
  • Garantin omfattar alla delar i Varorna samt kompletterande delar förutom sittsäckarnas fyllning (plastkulor), med andra ord plastkulornas slitage (vilket är helt normalt; och man behöver fylla på sittsäcken eter ett tag).
  • Normalt slitage eller förändringar i egenskaper ses inte som brist på varornas kvalitet.
  • Garantireparationer utförs inte i fall varorna anväds på ett felaktigt sätt eller skadas på grund av köparens fel.

Garantin gäller enbart om kunden kan uppvisa följande inköpsbevis: fakturan/ inköpskvittot/ leveransbekräftelse

 

Fråga   27. Kan man fylla på en sittsäck? 

Sittsäckar görs så att det ska vara jättelätt att fylla på plastkulor. Du ska helt enkelt öppna blixtlåset på innerpåsen, fylla på plastkulor och njuta av sittsckens nya former! Plastkulor finns i 50 L, 100 L, 200 L och 1000 Liter förpackningar och är klara för att skickas iväg inom en arbetsdag efter betalningen. Gratis leverans i hela Sverige! Se hur man fyller på sittsäckar: 

https://www.youtube.com/watch?v=qSnFHcy906w

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen